La Ciutat de Tarragona

Comunicat als clients de PortAventura: “No ha estat una decisió fàcil”

El comunicat també reconeix “un increment en els índexs d’insatisfacció del client” del parc temàtic

El sindicat UGT, un dels convocants de la vaga de treballadors de PortAventura per a aquest dissabte, 19 d’abril, ha enviat un comunicat oficial als clients que puguin veure’s afectats per l’aturada.

Asseguren que la convocatòria de la vaga “no ha estat una decisió fàcil”, però que la lluita pels drets dels treballadors també contribuirà a una millor experiència dels visitants, motiu pel qual demanen la comprensió dels usuaris i el seu suport.

El comunicat confirma que la convocatòria de la vaga es manté i que serà “una aturada de 24 hores” per al 19 d’abril, coincidint amb el pont de la Setmana Santa. Per aquest motiu, des d’UGT “entenen el possible malestar que pugui generar” la vaga per als que han “planejat amb il·lusió la seva visita al parc”, i han volgut explicar els motius que han dut a prendre aquesta decisió.

 

Els treballadors de PortAventura, en vaga

Segons indiquen en el comunicat, “les persones treballadores de PortAventura World no només estem reclamant els millors salaris justos que reconeguin el nostre esforç diari, sinó també millores a les nostres condicions laborals”.

“Aquestes millores inclouen una major estabilitat en l’ocupació, millors torns de descans, mitjans adequats per exercir les nostres funcions i mesures que garanteixen un entorn de treball digne i segur. Aquestes no només busquen el nostre benestar, sinó que estan directament lligades a la qualitat del servei i que vosaltres, els nostres clients, sens dubte mereixeu, i que amb les condicions actuals, alienes a les persones treballadores de PortAventura, han provocat un increment en els índexs d’insatisfacció del client”. 

Així, el sindicat considera que la millora dels drets i les condicions dels treballadors de PortAventura també significarà una millora de l’experiència per als seus usuaris, que en els últims temps han mostrat molt de malestar per com funciona el parc, per les llargues cues que s’acostumen a registrar en les atraccions.

El comunicat insisteix en el fet que “estem convençuts que unes condicions laborals dignes es tradueixen en una atenció més humana, més professional i, en definitiva, en una millor experiència per a tots els que visiten PortAventura World”.

UGT també assegura que “no ha estat una decisió fàcil. Ens agrada la nostra feina i ens sentim orgullosos de formar part d’un destí que cada any dona la benvinguda a milers de famílies. Per això us demanem la vostra comprensió i suport en aquest moment en què lluitem per un futur millor per a tothom”.

Eric Mendo

Missatges recents

Els veïns de Tarragona omplen els carrers per la Processó del Sant Enterrament

Després d'un matí de Divendres Sant protagonitzat pel bon temps, la ciutadania de Tarragona ha omplert els carrers per gaudir…

9 hores fa

Salou i Cambrils es consoliden entre els municipis més feliços del país

Els ajuntaments de Salou i Cambrils estan d'enhorabona perquè un informe d'Azucarera i la consultora YouGov els ha considerat entre…

10 hores fa

Sorpresa al Vendrell per la condemna de maltractament a un home que demanava diners als carrers

L'Audiència Provincial de Tarragona ha condemnat a dos anys i mig de presó a un home que viu al Vendrell…

10 hores fa

Els alumnes barcelonins tornaran de Setmana Santa amb millores a 42 centres educatius

El Consorci d’Educació de Barcelona, ens format per la Generalitat i l’Ajuntament de la ciutat, aprofita l’aturada de les classes…

11 hores fa

Mor un jove motorista de 27 anys després d’impactar frontalment contra un turisme

Aquest matí a primera hora, els serveis d'emergències han intentat salvar la vida sense èxit a un jove motorista de…

11 hores fa

Setmana caòtica a Andorra amb tres menors ferits i cinc detinguts per diversos delictes

La policia ha detingut cinc persones en el decurs de la setmana per presumptes delictes contra la salut pública, l’honor,…

12 hores fa

Esta web utiliza cookies.