Coca-Cola torna a Catalunya per rodar el seu pròxim anunci global, i ho farà entre Tarragona i Manresa, en un projecte dirigit per la productora Twentyfour Seven Grup SL. Segons detalla Regió 7, la firma ja va treballar a la capital del Bages fa dos anys, quan va transformar el Barri Antic de Manresa en París per a un espot de Toyota protagonitzat per Nikola Karabatic amb motiu dels Jocs Olímpics de la capital francesa.
Aquest dimecres, la plaça Porxada de Manresa es convertirà en un dels escenaris de la nova campanya de la popular beguda. Tot i que no està prevista la presència de cap rostre conegut, la filmació reunirà entre 150 i 200 extres, contractats per la mateixa productora.
Segons detalla el citat mitjà, inicialment, Coca-Cola també volia rodar al camp de futbol del Congost, però les dificultats per ajustar els horaris esportius i cinematogràfics han fet que una part de la gravació es traslladi a Tarragona, que acollirà diverses escenes clau de l’anunci.
En els darrers anys, Manresa s’ha convertit en un escenari molt atractiu per al cinema i la publicitat, gràcies al seu patrimoni arquitectònic i a la tasca de la Manresa Film Office, que ha facilitat cada cop més rodatges a la ciutat. Només durant el 2024 s’hi van enregistrar una seixantena de produccions, entre llargmetratges, sèries, curtmetratges, anuncis i videoclips, superant el rècord de l’any anterior i generant un impacte econòmic de prop de 600.000 euros. Entre els projectes més destacats hi ha el film Wolfgang, la sèrie El mal invisible i diverses campanyes publicitàries per a marques internacionals com Porsche, Volvo, Mango o CaixaBank, que han triat espais emblemàtics com la Basílica de la Seu, el Barri Antic o la Fàbrica Nova.
Aquest augment de produccions ha consolidat la capital del Bages com una referència emergent dins el mapa audiovisual català, capaç d’atraure rodatges d’abast internacional i de mantenir un vincle estable amb productores com Twentyfour Seven, que ja hi havia treballat en anuncis previs per a Toyota o Powerade.