[VÍDEO] Uns ciutadans celebren que les escales de Plaça dels Carros funcionen

10 de maig de 2023 a les 09:24h
Avui l’equip de @TGNMobilitat estem de celebració, doncs ha passat quelcom que no esperàvem fins d’aquí 9 anys per els 20 anys de la seva inauguració

Les escales mecàniques de Tarragona han estat objecte de polèmica en els últims temps. S'han hagut de fer canvis, arreglar-les constantment i és difícil veure aquest servei en ple rendiment.

Ahir, un compte parodia a Twitter anomenat 'Tarragona Muubilitat', celebrava que les quatre escales mecàniques de la passera de plaça dels Carros funcionaven.

Les dues persones brindaven amb cava i 'estaven de celebració'. Diuen que no esperaven veure les quatre escales mecàniques fins d'aquí a 9 anys. Es pot observar dues persones pujant per les escales convencionals, sembla que acostumades que les mecàniques no funcionin.