Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Un cop finalitzada la Festa Major, durant aquest mes d’agost continua el cicle d’activitats “Fem Estiu, Fem Constantí” amb diverses activitats culturals que s’allargaran fins a finals del mes de setembre.
El divendres 8 d’agost tindrà lloc una sortida a l’Observatori astronòmic de Pujalt, que consistirà en una visita per l’observatori, un viatge per l’espai dins el planetari 360 º, una observació del cel i les constel·lacions a simple vista i una observació astronòmica amb el gran telescopi TGS (51 cm). El desplaçament es farà en autobús, amb sortida des de la plaça de les Escoles Velles de Constantí.
I el divendres 29 d’agost tindrà lloc una Cantada d’Havaneres amb el grup Olla Barrejada, també a la plaça de les Escoles Velles. Olla Barrejada és el grup d’havaneres en actiu més antic de la demarcació de Tarragona, i una formació habitual dins la programació cultural d’estiu a Constantí. L’any passat van estrenar una havanera dedicada a Constantí
D’altra banda, durant el mes d’agost també continuaran a la Biblioteca Municipal les activitats “A l’estiu…fem Biblioteca” amb un Taller familiar de Kapla (5 d’agost), i jocs de taula en família (8 d’agost).