Cambrils s'associa amb ANDEMA per lluitar contra el Top manta

Amb l’arribada de l’estiu i l’increment del turisme, com cada any ha provocat un creixement preocupant d’aquest mercat il·legal

04 de maig de 2024 a les 17:59h
Actualitzat: 16 de desembre de 2025 a les 14:11h

La Asociación para la Defensa de la Marca i l’Ajuntament de Cambrils estan treballant en la lluita contra la falsificació de productes. ANDEMA s’ha posat a disposició del consistori per assessorar en la lluita contra aquest fenomen que creix en l’època estival.

L’Ajuntament de Cambrils està permanentment en contacte amb el seu director general, Gerard Guiu. L’objectiu comú és buscar solucions a la problemàtica de la venda ambulant de falsificacions i impulsar actuacions i campanyes conjuntes per aturar aquest fenomen que creix durant l’època estival.

La distribució i venda de falsificacions constitueix un delicte penal i administratiu, que perjudica els interessos tant dels comerciants de la zona i dels titulars de les marques com també de la ciutadania, que veuen el carrer ocupat pels venedors. Cal considerar també que són productes que no compleixen cap control de qualitat ni sanitari.

Amb l’arribada de l’estiu i l’increment del turisme, com cada any ha provocat un creixement preocupant d’aquest mercat il·legal, que afecta la reputació i bona imatge de destinacions com Cambrils.