Cambrils acollirà el pròxim cap de setmana el Rem Beach Sprints

La competició d’alta intensitat i espectacle es disputarà a la platja del Regueral i comptarà amb la participació de diversos clubs catalans

09 de juliol de 2025 a les 13:08h

El Club Rem Cambrils, en col·laboració amb la Federació Catalana de Rem, organitza els dies 12 i 13 de juliol el Campionat de Catalunya de Beach Sprints a la Platja del Regueral de Cambrils. Aquest esdeveniment esportiu de primer nivell reunirà diversos clubs catalans en una competició d’alta intensitat i espectacle.

La modalitat Beach Sprint, que combina velocitat, tècnica i habilitat tant a terra com a l’aigua, farà el seu debut als Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, fet que consolida aquest format com una disciplina emergent i amb gran projecció internacional.

El campionat compta amb el suport del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Cambrils, la Policia Local, Ports de la Generalitat, Bon Preu Esclat i totes les persones voluntàries del Club Rem Cambrils.

Horaris destacats:

  • Dissabte 12/07/25
    • Regates: de 9:30 a 19:00 h (aproximadament).
  • Diumenge 13/07/25
    • Regates: de 9:30 a 13:30 h (aproximadament).
    • Entrega de premis en finalitzar les proves.