La policia catalana va detenir aquest passat dilluns al matí a tres delinqüents que van ser trobats in fraganti quan intentaven robar a l'interior d'una masia de Valls. Al voltant de les 7:30 hores del passat dia 11, una persona que és el responsable de cuidar la casa va alertar a la policia perquè creia que hi havia algú a l'interior de l'immoble.
En arribar la policia, van localitzar a tres persones, dos joves de 25 anys i un altre de 35. Els lladres no tenien cap escapatòria i en trobar-se acorralats, dos d'ells van sortir a l'exterior de la casa per entregar-se. Igualment, el tercer implicat es va resistir, afegint més tensió a la situació, però finalment va accedir a les peticions dels Mossos i va abandonar l'immoble per voluntat pròpia.
Dos dels delinqüents caçats in fraganti ja tenien antecedents per delictes de robatori amb força entre altres. Tot i això, en aquesta ocasió van ser localitzats mentre intentaven robar a l'interior d'una masia de Valls, per la qual cosa tots tres han estat denunciats per un delicte de robatori amb força.