Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
El servei d’emprenedoria Cambrils Emprèn de l’Ajuntament de Cambrils engegarà aquest setembre un programa de nou píndoles formatives per a persones emprenedores o autònomes i empreses. El calendari de les formacions, d’entre 2 i 4 hores de durada cadascuna, començarà el 23 de setembre i s’allargarà fins el 29 de novembre.
Les inscripcions es poden fer de forma gratuïta a través del següent formulari:
https://cutt.ly/3gMxSTK, indic
Podeu trobar tota la informació sobre els cursos a través del web https://cutt.ly/XW9cPd8. Les formacions es realitzaran a la Torre del Llimó i l’aforament serà de fins a 15 persones per formació.
L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha destacat el retorn a la presencialitat dels cursos i ha explicat que l'objectiu és seguir oferint formació a persones que tinguin una idea de negoci o que es trobin immerses en el projecte de creació de la seva empresa, persones autònomes, micropimes i petites empreses, que vulguin millorar o implementar la gestió dels seus negocis.
Formacions programades:
- 23 de setembre (De 16h a 20h): "La fiscalitat de l'autònom: Impostos i declaracions" .
- 28 de setembre (De 9:30h a 13:30h): "Finances bàsiques per a no financers: anàlisi de comptes i resultats, balanços".
- 7 d'octubre (De 10h a 12h): "Eines digitals: quines eines online hi ha".
- 14 d'octubre (De (De 10h a 12h): "No tinc temps! Organitza el teu temps i planifica feines".
- 19 d'octubre (De 9:30h a 13:30h): Finances per a persones emprenedores.
- 28 d'octubre (De 16h a 20h): "La fiscalitat de l'autònom: Impostos i declaracions".
- 9 de novembre (De 9:30h a 13:30h): "Com fer el pla financer?"
- 25 de novembre (De 16h a 20h): "La fiscalitat de l'autònom: Impostos i declaracions".
- 29 de novembre (De 10h a 12h): "Preparem el 2022. Eines de planificació, previsió i actuació".