Atraquen un supermercat a punta de pistola al centre de Tarragona

Els fets van tenir lloc ahir al vespre

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

Tal com avança el diari digital ‘la República Checa’, un home va atracar un supermercat, situat al carrer Rovira i Virgili, en ple centre de la ciutat, ahir quan faltaven 5 minuts per les 21 h.

Segons els Mossos d’Esquadra, l’atracador va entrar a l’establiment amb una arma de foc, que podria ser simulada i va amenaçar a la treballadora perquè li donés tots els diners de la caixa. La treballadora va cedir i li va donar tots els diners i el lladre va fugir del lloc dels fets.

Recerca policial de l’autor del robatori

El supermercat va alertar immediatament a la policia, que es van desplaçar fins aquest punt del Carrer Rovira i Virgili de Tarragona. Després d’una recerca infructuosa, la policia catalana es va fer càrrec de la investigació, que té com a objectiu primordial trobar l’autor de l’atracament.