ATENCIÓ | Un incendi en un pis de la Pineda obliga a evacuar una vintena de veïns

El foc es va iniciar en el segon nivell de l'edifici amb planta baixa i cinc pisos

12 d'agost de 2025 a les 10:16h

Ahir al vespre, els Bombers de la Generalitat van rebre un avís d'un foc que s'havia propagat al segon pis d'un habitatge de la Pineda. En ple mes d'agost i sota l'atenta mirada dels turistes i els veïns del municipi, 25 persones van ser evacuades de l'edifici a causa del perill que comportava l'incendi. 

Els efectius d'emergències van arribar passades les 20:42 hores a l'edifici del carrer Emili Vendrell, situat a escassos metres del passeig marítim. Tal com ha assegurat el Diari Més, els Bombers van mobilitzar una dotació terrestre i van evacuar tots els habitatges fins que van extingir el foc que s'havia originat al segon pis. 

Per sort, les flames no es van propagar a la planta baixa i a les altres quatre plantes que no van quedar afectades. D'aquesta forma, després de ventilar l'edifici van assegurar la zona i van permetre als veïns tornar als seus habitatges, una intervenció exemplar on no es va lamentar cap ferit ni cap persona afectada considerablement.