Així és l'arribada de Jordi Wild i El Xokas a Tarragona

Les entrades fa dies que estan esgotades

09 de febrer de 2024 a les 17:15h

En marxa la segona edició del Dogfight Wild Tournament, un esdeveniment alternatiu impulsat pel famós youtuber manresà Jordi Wild. Una cita que vol anar més enllà del que es coneix com a Arts Marcials Mixtes.

L'esdeveniment, que se celebra a la Tarraco Arena Plaça, ja fa dies que ha esgotat les entrades. L'acte comença avui amb el pesatge i les primeres declaracions dels diferents participants i és retransmès per YouTube a través del canal ''El Rincón de Giorgo'' que compta amb milions de subscriptors.

Demà és el dia 'fort' amb els combats més espectaculars que es diputaran a l'antiga plaça de braus de Tarragona a partir de les 19h.

Aquesta segona edició arriba després de l'èxit que va tenir la primera on va reunir més de 300.000 espectadors en directe i més de 5 milions de reproduccions.

  
Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit