Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

Així és l’arribada de Jordi Wild i El Xokas a Tarragona

Avatar photo
Les entrades fa dies que estan esgotades

En marxa la segona edició del Dogfight Wild Tournament, un esdeveniment alternatiu impulsat pel famós youtuber manresà Jordi Wild. Una cita que vol anar més enllà del que es coneix com a Arts Marcials Mixtes.

L’esdeveniment, que se celebra a la Tarraco Arena Plaça, ja fa dies que ha esgotat les entrades. L’acte comença avui amb el pesatge i les primeres declaracions dels diferents participants i és retransmès per YouTube a través del canal ”El Rincón de Giorgo” que compta amb milions de subscriptors.

Demà és el dia ‘fort’ amb els combats més espectaculars que es diputaran a l’antiga plaça de braus de Tarragona a partir de les 19h.

Aquesta segona edició arriba després de l’èxit que va tenir la primera on va reunir més de 300.000 espectadors en directe i més de 5 milions de reproduccions.

 

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Creand aporta més de 7 tones d’aliments a la Creu Roja i Càritas durant el 2023

Notícia següent

Martorell: “L’Ajuntament vol cedir l’ús gratuït d’una part de la Tabacalera durant 20 anys”

Notícies relacionades