Arriba una nova botiga al Family Parc de Tarragona: la primera de la marca en tota la província

La cadena té més de 60 anys d'història i compta amb desenes de botigues arreu del país

14 d'octubre de 2025 a les 21:08h
Actualitzat: 14 d'octubre de 2025 a les 21:15h

El centre comercial del Family Parc de Tarragona continua rebent noves marques que estan convertint l'espai a tocar de l'N-340 a l'altura del barri de Camp clar en un autèntic èxit d'afluència. Des de la inauguració dels primers establiments amb l'estrella, el supermercat Family Cash, el complex ha ampliat la seva oferta amb el pas dels mesos. Primer va arribar el gimnàs Fitness Park que ha tingut una gran rebuda entre els tarragonins i tarragonines i tot seguit va arribar el torn per 'All of Home'. Tot i això, una de les marques que més expectació va crear amb el seu anunci ha aprofitat aquest mes d'octubre per aterrar de forma oficial a la província. 

La marca nacional de productes esportius, Joma, ha arribat amb força a la capital de la Costa Daurada amb una gran botiga al centre comercial del Family Parc. La botiga amb seu central a Toledo, compta amb més de 130 botigues arreu del món, amb presència a països com Polònia, Romania, Cuba o Jordania entre altres. Encara que diferents botigues de la zona venien els seus productes, no hi havia cap botiga oficial a Tarragona.

Joma family parc
Botiga Joma al Family Parc de Tarragona - Foto de La Ciutat

La botiga Joma és la tercera a tot el territori català

Fins a la recent obertura al Family Parc, solament hi havia dues botigues a tot el territori català: una a Terrassa i una al Viladecans The Style Outlets. D'aquesta forma, Joma oferirà de primera mà una gran quantitat de productes esportius a Tarragona i les seves localitats properes. Futbol sala, tenis, voleibol, handbol o pàdel són solament algunes de les més de quinze disciplines que abasteixen. Samarretes, pantalons, sabates o accessoris són alguns dels seus productes estrella, els quals s'han convertit en referència per la gran qualitat dels seus materials. 

A més, els seus acords amb alguns dels clubs més reconeguts del panorama nacional del futbol sala, maratons famoses en l'àmbit internacional o els seus esportistes al món del pàdel li han donat un impuls pel que fa a seguidors i clients aquests últims anys. D'aquesta forma, els tarragonins no hauran de recórrer a altres distribuïdors i podran gaudir dels últims productes de Joma a escassos minuts de les seves cases. L'aposta de la marca espanyola és majúscula a la província, però ara tot dependrà dels seus clients en una demarcació on molts dels seus esportistes es troben molt identificats amb la marca de "l'àliga" que aquest any compleix 60 anys. 

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit