La 32 edició de la Mitja Marató + 10 km a la Ciutat de Tarragona arriba el pròxim 5 de novembre. Unes curses ja molt instaurades a la ciutat on tindran inici i final al C/ Torres Jordi. El recorregut passarà per zones emblemàtiques de Tarragona com el Circ Romà, el Mercat Central de Tarragona i el Balcó del Mediterrani entre altres.
Les dues curses començaran a les 9:00 h i a partir del km 7 en una bifurcació, cadascuna continuarà el seu propi recorregut. La Mitja Marató constarà de 21,09 km amb un desnivell de 135 m, mentre que en la cursa de 10 km tindrà un desnivell de 100 m. El conseller d’esports, Berni Álvarez ha recalcat que “estem molt contents de la resposta que estem tenint de la gent, aquesta cursa té tots els ingredients perquè sigui un gran èxit”.
Per tal que tothom tingui el seu dorsal, es podran recollir el dissabte 4 de novembre de 17:00 h a 20:00 i el mateix dia de les curses el diumenge 5 de novembre de 8:00 h a 8:50 h al Pavelló Poliesportiu del Serrallo. S’esperen que arribin a les 1500 inscripcions i tothom podrà fer-ho fins al dia 4 de novembre.