L’Ajuntament d’Altafulla ha iniciat el tràmit d’informació pública del text regulador de l’Ordenança municipal reguladora de l’ús dels equipaments municipals esportius. Aquest reglament té com a objectiu establir les normes d’ús i funcionament d’aquests espais.
Segons l’acord de Ple del 25 de gener de 2025, l’ordenança ha estat aprovada inicialment i ara es troba disponible per a consulta pública al Portal de Transparència de l’Ajuntament d’Altafulla. Aquest procés s’ajusta al que disposen diverses normatives, com la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, el Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya (Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril) i el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis de les Entitats Locals (Decret 179/1995, de 13 de juny).
El tràmit d’informació pública s’ha publicat al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) el 7 de febrer de 2025 i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) el 6 de febrer de 2025. El període per presentar suggeriments o al·legacions estarà obert des del 10 de febrer fins al 21 de març de 2025.
Les persones interessades poden presentar les seves aportacions mitjançant una instància genèrica dirigida a la regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Altafulla. Aquest tràmit permet a la ciutadania participar en la regulació dels equipaments esportius municipals, garantint-ne un ús adequat i ordenat per a tots els usuaris.