Altafulla posa en marxa un nou portal digital per a la promoció del municipi

Avatar photo

La nova imatge gràfica ha anat a càrrec d'Opisso Studio, mentre que la programació del portal web s'ha encarregat a l'empresa TresComaTres

Les regidories de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Altafulla, que encapçala l’edil Jaume Sànchez, han renovat la seva imatge gràfica amb la presentació del portal web www.visitaltafulla.cat i el lema “Altafulla, on s’inspira el talent”, amb una clara referència al caràcter diferenciador patrimonial, cultural, innovador i de creadors, que prenen la vila com a referent en els seus projectes socioeconòmics.

Avui s’ha presentat l’apartat d’experiències, inclòs dins el mateix portal web amb l’objectiu d’oferir més valor afegit als visitants d’Altafulla, proporcionant-los informació sobre les activitats econòmiques del municipi, els productes i serveis que ofereixen, així com les seves promocions vigents a les quals qualsevol persona usuària podrà accedir.

Aquesta primera fase pretén informar els establiments i activitats d’Altafulla sobre les possibilitats de projecció comercial i de posicionament SEO que ofereix aquesta nova plataforma de promoció econòmica municipal i gratuïta per a tot tipus d’activitat econòmica.

A més d’una campanya de difusió entre totes les activitats turístiques, comercials i de serveis, s’editarà material de suport i es portaran a terme assessoraments i formacions perquè les activitats econòmiques explotin les possibilitats de la plataforma.

L’objectiu de l’Ajuntament d’Altafulla és oferir a les activitats econòmiques del municipi una plataforma gratuïta per impulsar les sinèrgies entre establiments i fomentar els formats híbrids, especialment la presència online de tots els establiments per potenciar les seves capacitats de servei i atenció presencials als propis establiments.

Aquesta és una de les principals accions resultants del grup de treball format per les activitats econòmiques, ATECA, la Cambra de Tarragona i l’Ajuntament d’Altafulla, activat durant la pandèmia per la Covid-19 amb la finalitat de cercar un nou model de desenvolupament turístic i econòmic per al municipi.

El primer treball va consistir en la cerca d’un nou lema aglutinador de l’essència d’Altafulla; el segon, cercar una imatge gràfica amb l’ ‘A’ d’Altafulla on es remarquen els detalls com a element diferenciador del municipi.

La tercera proposta va ser donar un canvi radical i innovador al portal turístic del municipi dotant-lo d’independència del portal municipal, i aprofitar-lo com una eina de projecció econòmica amb la col·laboració dels establiments.

I la darrera acció, que s’ha iniciat avui mitjançant l’apartat d’experiències de la plataforma visitaltafulla.cat, consisteix en una major interactuació amb el teixit econòmic per generar experiències de compra i de visita a Altafulla.

La nova imatge gràfica ha anat a càrrec d’Opisso Studio, mentre que la programació del portal web s’ha encarregat a l’empresa TresComaTres. Totes dues empreses són d’Altafulla.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Vilafranca presenta un pressupost de 65,37 MEUR per al 2023

Notícia següent

El Museu Trepat de Tàrrega estrena una nova visita guiada temàtica

Notícies relacionades