Altafulla celebra “Trastos i Tresors” per fomentar la reutilització

L’Ajuntament ha elaborat un mapa amb totes les ubicacions de les parades

15 de novembre de 2025 a les 11:01h

L’Ajuntament d’Altafulla se suma un any més a la Setmana Europea de Prevenció de Residus (22–30 de novembre) amb la iniciativa “Trastos i Tresors”, que tindrà lloc el 22 de novembre, de 10 h a 15 h, a diferents indrets del municipi.

Aquesta activitat té com a objectiu promoure la reutilització, reduir la generació de residus i fomentar entre la ciutadania una mirada més conscient i sostenible sobre els objectes que ja no utilitzem.

Durant la jornada, diversos punts d'Altafulla acolliran parades de veïns i veïnes que posaran a la venda objectes i petits mobles en bon estat a preus simbòlics, contribuint així a donar-los una segona vida i a allargar el seu cicle d’ús.

L’Ajuntament ha elaborat un mapa amb totes les ubicacions de les parades, que s’adjunta en aquesta nota, per facilitar el recorregut i animar la participació de tothom.

Segons explica la coalcaldessa i regidora de Medi Ambient, Alba Muntadas, iniciatives com aquesta “ajuden a reforçar valors com la sostenibilitat, el consum responsable i la corresponsabilitat ambiental”, tot impulsant la col·laboració comunitària.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit