L’Ajuntament de Tarragona ha convocat un concurs oposició per proveir 33 places d’auxiliar administratiu. El termini de presentació de les sol·licituds, que ja es troba obert, es tancarà el pròxim 5 de desembre de 2024.
Requisits per presentar la sol·licitud
Els requisits per formar part de la convocatòria d’auxiliars administratius són tenir el títol d’ESO o bé el graduat escolar o formació professional de primer grau o equivalent. També caldrà posseir el nivell C1 de català o alguna de les titulacions equivalents. Les persones que no tinguin la nacionalitat espanyola i no siguin originàries de països en què el castellà sigui llengua oficial, també hauran d’acreditar el coneixement d’aquest idioma.
On s’ha de presentar la sol·licitud?
Les sol·licituds per formar part del procés de selecció s’han de presentar preferentment per internet a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Tarragona. Aquells que no tinguin accés a mitjans electrònics per poder fer la tramitació, les sol·licituds les podran presentar al registre general de l’Ajuntament de Tarragona a les oficines de l’OAC.
Juntament amb la sol·licitud s’ha d’adjuntar la titulació d’accés a la convocatòria, l’acreditació d’haver pagat la taxa de drets d’examen, la relació de mèrits i l’acreditació documental dels mèrits al·legats.
Com funciona el procés selectiu?
Un cop entregada tota la documentació i vençut el termini de presentació s’iniciarà la fase d’oposició que constarà de tres exercicis: coneixements de llengües, prova teòrica sobre el temari i finalment, la prova pràctica.
Un cop finalitzat el procés d’oposició, es procedirà a la fase de concurs on es valorarà per part del tribunal els diferents mèrits a legats pels participants.
Pots consultar tota la informació a través del següent enllaç