A licitació les obres de construcció de la nova estació de Salou-PortAventura, que podria estar enllestida el 2023

Al respecte d’aquesta licitació de les obres de la nova estació, Granados va apuntar que “sempre hem defensat que la nova ubicació de l’estació era de present i de futur immediat, perquè estarà connectada amb la futura estació d’autobusos annexa, on es formarà un nucli de transport molt important per a la nostra ciutat, que millorarà la qualitat de la mobilitat dels usuaris”.

L’alcalde també ha reivindicat el fet que Rodalies de la Generalitat de Catalunya implanti, definitivament, la línia R-17, el tren que ha d’anar directe a Barcelona, amb quatre viatges d’anada i quatre de tornada. Per Granados, “el tipus de servei que tenim avui en dia és totalment insuficient”, ha argumentat, referint-se a les llançadores. Així, “nosaltres volem tenir el nostre tren, que és l’R-17, i, a més, tenint en compte el compromís que va adoptar en el seu moment la Generalitat de Catalunya amb la seva implantació”.

Un cop estigui enllestida l’estació definitiva, implantat el servei compromès de l’R-17, i la connexió amb l’eix central del Corredor del Mediterrani mitjançant un nou tram d’1,5 km connectat amb el ramal que ve de Tarragona “Salou tindrà na estació de primer ordre i de primera magnitud”, va asegurar.

D’altra banda, cal recordar que existeix un estudi aprovat al 2001 en què es preveu la implantació de l’ample europeu i això significa que “Salou podrà tenir xàrters des del municipi fins a qualsevol capital europea que estigui connectada amb l’alta velocitat”.