L’Hotel Olympus Palace 4* de Salou ha celebrat un espectacular sopar solidari aquest vespre en benefici de la Fundació Esport Solidari Internacional (ESI). Entitat que presideix Josep Maldonado i que promou l’activitat física entre el jovent, com a element clau per la seva salut física, mental i evolutiva.
300 persones han assistit a un sopar-còctel que ha tenyit de solidaritat el rooftop SUMMIT. Previ a l’inici del sopar, Josep Maldonado ha volgut agrair la generositat de l’Hotel Olympus Palace: "estic molt content i satisfet de veure com l’hotel i totes les persones que esteu avui aquí heu recolzat a ESI. Gràcies de tot cor, la vostra ajuda va destinada a una bona causa, a buscar aquells somriures dels nens i nenes que, amb la pràctica de l’esport, poden encaminar positivament el seu creixement i la seva vida".
Gil Cristià, en representació de la propietat de l’Hotel Olympus 4* de Salou ha exposat que "avui és d’aquelles nits que es converteixen en inoblidables al veure la predisposició de tothom en sumar-se a aquesta festa de la solidaritat. Fa molt de goig veure avui els 1.600 metres quadrats del SUMMIT plens, estic molt content. Moltes gràcies pel vostre compromís".
L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha subratllat que "felicito en Josep Maldonado per la seva trajectòria i implicació, per la importància d’iniciatives com aquesta, que uneixen esport, educació i valors solidaris. ESI representa una manera concreta de transformar vides, amb projectes reals, útils i compromesos. Des de Salou, compartim plenament aquest esperit i continuarem donant suport a accions com aquesta".

Joves esportistes premiats
Dins de les accions del Sopar Olympus Palace-ESI de promoció dels valors esportius i educatius, s’han entregat diferents premis a esportistes del territori vinculats al futbol, al bàsquet i al tenis.
En futbol, els guardonats han estat Carla Franquet Aragonés, portera de 14 anys del cadet del Cambrils Unió i Aarón Gutiérrez Chaparro, migcampista de 16 anys del juvenil B del Cambrils Unió. Tots dos disposaran d’una ajuda per sufragar la quota esportiva d’aquesta temporada 2025-2026. El premi l’han rebut de mans de Lluís Fàbregas, president executiu del Gimnàstic de Tarragona, de Josep Maria Nogués, del departament d’scouting del FC Barcelona i de Josep Maldonado, president d’ESI.
En pàdel i tenis, els premiats han estat dos esportistes del Club Tennis Reus Monterols: el jugador de pàdel Izan Barreda Ríos, de 11 anys i la tenista Maria Vilà Ávila, de 10 anys. Tots dos obtindran una ajuda en material esportiu en les seves respectives disciplines. El premi l’han rebut de mans de David Cortés, president del CT Reus Monterols, de Tània Piqué, vicepresidenta de l’àrea social i comunicació del CT Reus Monterols i de Gil Cristià, en representació de la propietat de l’Hotel Olympus Palace 4*.
Finalment en bàsquet, el premiat ha estat l’aler del Club Bàsquet Salou Kristian Méndez, de 23 anys i que actualment cursa els estudis de Filologia Anglesa. En Kristian rebrà una ajuda pels seus estudis universitaris a la UNED. El premi l’ha rebut de mans de Pere Granados, alcalde de Salou, i dels representants de la junta directiva del club salouenc, encapçalada pel president de la junta gestora, Joan Eduard Martínez.

Un sopar ple d’artistes il·lustres
El còctel-sopar ha estat amenitzat també amb la música del grup ‘Sin Fronteras’, a més d’actuacions d’humor com la de Gerard Jofra en el paper de ‘Reugenio’, o la de l’incombustible cantautor català Pep Sala. També hi han estat presents els alumnes de l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació de Tarragona participants en la ‘Beca Olympus’ i la guanyadora del cartell del ‘Sopar Benèfic Olympus Palace-ESI’, Evelyn Marques.
Una rifa de l’obra pictòrica ‘Piel de Roca’, realitzada per l’artista resident a Salou, Yolanda Sarsal i el sorteig d’excel·lents regals gentilesa d’entitats col·laboradores han posat el fi de festa.
Gràcies majúscules
L’organització del còctel solidari vol agrair la presència dels assistents al ‘Sopar Benèfic Olympus Palace-ESI’, així com d’aquelles persones o entitats que han col·laborat mitjançant la fila zero. També dels col·laboradors i proveïdors: Arts Gràfiques Rabassa, Santi Pàmies, Rosa Lucas, Cubic Estilistes, Càndia Restaurant, Nacex, Hotel Monument Mas Passamaner, Mimi Cambrils, Restaurant Carbonic, Restaurant L’Indret, Restaurant Casa Macarrilla 1966, Restaurant Bufacaldos, Restaurant La Venus de Pepe, Restaurant Vermuts Rofes, Restaurant Bouquet, Restaurant Malcarat, Aquum&Spa de La Pineda, Fundació PortAventura World, La Villa Boutique, Perfumeria Júlia, Codorniu, RCD Espanyol, FC Barcelona, Gimnàstic de Tarragona, Yolanda Sarsal, Supermercats Michelangelo, Mediterranenan Sports Hub, Viajes Velero, Signo, Viamed Tarragona, CT Reus Monterols, Club Bàsquet Salou, Escola d’Art i Disseny de la Diputació de Tarragona i Ajuntament de Salou.