Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
La Conselleria de Joventut de Tarragona presenta la primera programació trimestral de l’any, tot activant les aules temàtiques educatives; una segona edició del cicle documental de temàtica juvenil; un plec de sessions informatives en l’àmbit del treball i la salut i, en el bloc cultural, espectacles i exposicions per a la promoció de la creació artística juvenil. En definitiva més de 25 propostes educatives i culturals, que conformen l’Hivern Tarragonajove 2022, gratuïtes i especialment dirigides a persones joves entre 12 i 35 anys.
L’Espai Jove Kesse obre les portes novament com un recurs social i comunitari per a les persones joves que ho vulguin, aportant formació i propostes en el camp de l’educació no formal i l’educació en el lleure, reforçant els vincles socioafectius i emocionals mitjançant les aules de suport educatiu, els espais d’atenció, suport i acompanyament i les línies de programació en clau artística. Aquests espais se centren en una necessitat de primer ordre d’escoltar i acollir el sentiment i l’expressió activa de les persones joves represes en tants moments confinats i tantes mesures restrictives d’afectació especialment emocional. La programació, que engega a partir de l’1 de febrer presenta, com a principal novetat, quatre sessions de com construir un espai d’autocures, així com de seguretat i benestar personal.
En el bloc cultural, ZONA CULTURA KESSE, s’han programat fins a 12 actes, espectacles i exposicions, amb propostes en clau intercultural com una sessió de jocs tradicionals xinesos (Mahjong), una audició de Kirtan (Índia) i concerts de formacions i grups de fusió i mestissatge d’arrel com, Ellas, els Lobster tribe o Frontera azul. El cicle també incorpora una exhibició en clau de sensiblització i consciència de l’estil Twerk de la mà del grup Assgang i les mostres i projectes treballats a les aules temàtiques com teatre, dansa, cuina i cultura urbana.