22 milions d'euros de la Primitiva cauen en un únic encertant a la Pineda

L'administració del carrer Marcos Redondo ha repartit el quart major premi que mai hagi caigut al Camp de Tarragona

19 de maig de 2026 a les 10:26h

La sort ha caigut al Camp de Tarragona. Un apostant de la Pineda, a Vila-seca (Tarragonès), s’ha endut aquest dilluns un premi milionari de la Loterías y Apuestas del Estado després d’encertar la combinació guanyadora de la Primitiva.

La butlleta premiada, validada al despatx receptor número 75.625 situat al carrer Marcos Redondo de la Pineda, ha resultat ser l’única encertant de la categoria especial —sis encerts més reintegrament—, fet que ha permès al guanyador emportar-se més de 22 milions d’euros.

A més del premi especial, la mateixa butlleta també suma el premi corresponent a la primera categoria, és a dir, sis encerts. En el mateix el sorteig també hi ha hagut una altra butlleta encertant de primera categoria, premiada amb 376.877 euros.

De moment s'ignora si l'encertant pot ser un veí de la localitat o bé un turista que hi passa uns dies, ja que la Pineda, ja que l'enclavament és un dels principals nuclis turístics de la Costa Daurada.