186 infants descobreixen art i ciència als Laboratoris Creatius de Tarragona

És una proposta educativa de lleure que ofereix l'IMET amb una desena de tallers artístics que s'allargaran fins al 26 de juliol

02 de juliol de 2024 a les 19:31h

Un total de 186 infants d'entre tres i dotze anys participen en els Laboratoris Creatius, una proposta educativa de lleure impulsada per l'Institut Municipal d'Educació de Tarragona (IMET) que ha arrencat aquesta setmana a les escoles Riu Clar, Ponent, Marcel·lí Domingo, Sant Salvador i Saavedra. Els infants participants ja han començat a treballar diverses disciplines artístiques a través de diferents tallers.

Els tallers, que es duen a terme entre les 9 h i les 13:30 h, treballen una desena de disciplines artístiques: la música, la màgia, l’artesania, l’arquitectura, la pintura, el teatre, l’art i natura, l’art audiovisual i urbà; i la ciència i experimentació. En cadascuna de les cinc escoles es treballen dues d'aquestes disciplines artístiques que s’han creat basant-se en tres eixos estratègics: La connexió d’espais i agents educatius, l’equitat educativa i l’enriquiment educatiu mitjançant el lleure.

Els Laboratoris Creatius, que s'emmarquen en el Pla Educatiu d’Entorn (PEE) i són finançats pels Fons Europeus Next Generation, complementen les activitats d'estiu adreçades als infants de la ciutat ampliant així les oportunitats educatives fora del període escolar.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit