Reus, epicentre del “freestyle”

Avatar photo

La capital del Baix Camp acull per quart any consecutiu el certamen “Feel the soul” el diumenge dia 25 de febrer a la sala New York

Aquest diumenge Reus es torna a convertir en la capital de la dansa urbana amb la celebració de la quarta edició de “Feel the soul”. Fins a 170 ballarins vinguts des d’arreu de Catalunya, però també de Galícia, Andalusia o Madrid i fins i tot de França o Taiwan, participaran en aquest esdeveniment gairebé únic a l’Estat espanyol. L’organització, a càrrec de l’escola de dansa i arts escèniques Artis de Reus, ha hagut de limitar les inscripcions a causa de l’èxit de participació en aquesta edició. L’equip encapçalat per Pilar Sanz, Drian Hernández, Míriam Valero i Sergi Llussà explica que el “Feel the soul” és “una oportunitat única per potenciar, promoure i apropar les danses urbanes a tot tipus de públic i per donar-la a conèixer als mateixos alumnes de les escoles de dansa a casa nostra”.

Al llarg del dia, els inscrits al “Feel the soul” hauran de demostrar la seva capacitat d’improvisació en els dos estils en els quals poden competir: Hip Hop i Popping. La destresa dels participants en aquestes dues especialitats de dansa urbana seran jutjades per professionals de l’alçada dels ballarins Nelson (França) o Majid (Alemanya). La música de l’esdeveniment la posarà el petit de la nissaga de ballarins Fruitós-Sánchez, el DJ BE NIL (Save the Cheerleader) i Sergi Llussà i Drian Hernández actuaran com a speakers.

Durant el dissabte 24 de febrer, i com a prèvia al certamen, s’han organitzat diferents Workshops que tindran lloc a l’Escola de Dansa i Arts Escèniques Artis entre les 16.00 h i les 19.00 h i que aniran a càrrec dels jutges de les batalles “freestyle”, Nelson i Majid, reconeguts a nivell mundial dins l’àmbit de les danses urbanes.

Diferents establiments del Camp de Tarragona han volgut col·laborar amb “Feel the soul’”, entre els quals Sony Center, DansPXL, Casa Lozano, Cori Ginés Carnisseria, Perfumería Júlia, Watch Center Casio, Borges, DOS Q, Decathlon Reus, Ozone Reus, Tomás Barberà, Folch, Esclat, Flamingo Vintage Kilo, Aquatonic, Nexon, Òptica Andorrana i Martí Gilbert fruites i verdures. Així, en la categoria “Adults” es lliurarà un premi de 150€ i un lot de productes valorat en 1000€ de la perfumeria Júlia, a més de la samarreta del “Feel the soul”, mentre que en les categories “Kids” i “Junior” el premi consistirà en un lot de productes dels patrocinadors i la samarreta de l’esdeveniment. A més, en aquesta edició es lliuraran tres premis al “Rei/na de les rotllanes” al ballarí o ballarina que els jutges vegin ballar més i amb més ganes fora de les batalles oficials.

La competició és oberta al públic que podrà comprar l’entrada que hi dóna accés el mateix dia a les guixetes i que té un preu de 7€. Durant el matí, a partir de les 10.00h, es podran veure les pre-seleccions de la categoria Kids (Fins als 11 anys) i Juniors (12 anys- 16 anys). A les 15h serà el torn dels Adults (+16 anys). Un cop acabada aquesta fase, els finalistes competiran fins a les vuit del vespre.

 

 

 

 

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament dóna suport al projecte Bosc dels Embrions

Notícia següent

Arriben les Jornades Musicals del Conservatori a Reus

Notícies relacionades