Un Sitges de cine, el nou clip inspiracional de Turisme de Sitges

13 de maig de 2020 a les 14:17h

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges llança en el marc de la campanya” No cancel·lis, ajorna” un segon vídeo inspiracional, En aquesta ocasió sota el lema “Sitges Anytime – un Sitges de cine” per reforçar la presència de Sitges en diferents canals i mercats prioritaris i de proximitat, com són el nacional, l’andorrà i el del sud de França i generar coneixement i reconeixement de marca d’una destinació que es prepara per tornar a l’activitat amb més força que mai. L’objectiu final és frenar les cancel·lacions i reactivar el turisme així que sigui possible.

El vídeo va lligat al contingut del blog del web oficial de Turisme  www.sitgesanytime.com, on en el post d’aquesta Setmana Santa s’ha volgut portar als usuaris a conèixer un Sitges de cinema a través de diferents rodatges, ja siguin publicitaris o de pel·lícules, que s’han filmat a la destinació en diferents moments.  Els carrers i platges de Sitges han estat des dels anys 60 fins ara un plató natural de rodatges de pel·lícules, anuncis i videoclips musicals; aprofitant aquest recurs el nou vídeo mostra les imatges més espectaculars de Sitges que es poden veure en anuncis de reconegudes marques de refrescos, aperitius i begudes, entre d’altres.

Aquestes són algunes de les darreres accions que davant les circumstàncies actuals, Turisme de Sitges ha dut a terme replantejant-se el pla d’accions inicial 2020  i ha reorientat la seva estratègia promocional, tant com a destinació vacacional, com per als programes específics, entre els quals destaca el Sitges ConventionBureau.

El nouvídeo està disponible en 4 idiomes (català, castellà, anglès i francès) al canal de Youtube del departament  de Turisme de Sitges i al canal de youtube de l’ajuntament de Sitges. El vídeo està a la disposició de l’empresariat turístic local per fer-lo servir per a les seves accions de promoció.