Sant Pere de Ribes posa en marxa la campanya dels Superbons 2025, que es podrà sol·licitar a partir del dilluns 17 de novembre a les 10 hores, i que s’allargarà fins al 18 de desembre o fins a exhaurir els bons. La iniciativa, presentada aquest dimecres, 12 de novembre, per l’alcaldessa Ana Herrera i el regidor de Comerç i Consum, Juan García, compta amb la col·laboració de representants del teixit comercial local, com Miquel Roma (Fem Ribes), Juan Ramón López (UCER), Xavi Alonso (Associació de Paradistes del Mercat Municipal La Sínia) i Pep Aijón (Cambra de Comerç de Barcelona).
Els Superbons tenen com a objectiu dinamitzar l’activitat comercial, els serveis i l’hostaleria local durant la campanya de Nadal, incentivant les compres de proximitat i reforçant l’economia i l’ocupació del municipi.
Segons l’alcaldessa Ana Herrera, la campanya “sempre ha estat tot un èxit” i representa “un win win, és a dir, hi guanyem tots: el teixit comercial, l’hostaleria i les persones, que es beneficien d’un descompte a les seves compres”. Herrera ha destacat també el suport constant del consistori al comerç local, amb accions com ajuts per a insonorització de bars i restaurants, ajuts per a comerços, autònoms i petites empreses, i l’organització d’esdeveniments i fires.
El regidor de Comerç, Juan García, ha explicat que hi ha una cinquantena d’establiments adherits i ha recordat el funcionament dels Superbons: “Cada bo de 10 euros podrà ser bescanviat en una compra mínima de 20 euros per persona i bo” i es poden descarregar un màxim de dos bons per persona. Els bons tindran una caducitat de 15 dies naturals, i els no bescanviats tornaran a la bossa perquè altres clients els puguin utilitzar.
Podran participar totes les persones majors de 18 anys, utilitzant els Superbons com a descompte en compres mínimes de 20 euros per bo en els establiments adherits. Les associacions de comerciants han subratllat que la campanya és “molt esperada” pels consumidors i que coincideix amb l’inici de la promoció de Nadal.
L’impacte econòmic de les anteriors edicions ha estat molt positiu, superant el doble de l’import destinat als bons. Enguany, es preveu un impacte mínim de 90.000 euros, amb 4.500 bons de compra de 10 euros/unitat destinats tant a la ciutadania com als visitants.
Per a dubtes o consultes, es pot contactar amb la Cambra de Comerç al 679 316 998 (dilluns a divendres, de 9 a 14 h) o bé al correu superbons.santperederibes@cambrabcn.cat.