La Policia de Sant Pere de Ribes practica tres detencions

Un home en estat ebri i actitud violenta estava creant molèsties a l’interior i donat cops al mobiliari de l’establiment

27 de febrer de 2024 a les 12:47h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La Policia Local de Sant Pere de Ribes ha realitzat tres detencions els dies 24 i 25 de febrer. La primera va ser el dissabte a la tarda en un bar de les Roquetes, quan un home en estat ebri i actitud violenta estava creant molèsties a l’interior i donat cops al mobiliari de l’establiment. En presenciar-se una patrulla de la policia local, els agents localitzen fora de l’establiment a l’home causant del disturbi al bar discutint amb un altre. Els agents, en intentar calmar al causant dels aldarulls, van ser agredits per l’individu i posteriorment van detenir-lo per atemptar contra ells.

Les altres dues detencions es van dur a terme l’endemà diumenge a la tarda, una en localitzar i identificar a un individu que tenia dues ordres de recerca i detenció per requeriment judicial per estafa i conducció sota els afectes de l’alcohol i, l’altre, per un presumpte delicte de robatori amb força i extracció de  material al polígon industrial de la Vilanoveta.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit