La Policia Local de Sant Pere de Ribes ha evitat aquesta passada nit un nou intent d’ocupació delictiva a la urbanització Mas d’en Serra per part d’un home de 22 anys, veí de Sant Boi de Llobregat, que pertany a un grup organitzat dedicat a aquest tipus de delictes i a qui li consten 33 antecedents policials i múltiples requeriments per ocupacions a diverses comarques de Catalunya.
L’actuació policial s’ha iniciat per un avís d’alarma d’una presumpta intrusió a un habitatge. En arribar al lloc dels fets, els agents de la Policia Local han comprovat que hi havia tècnics de l’empresa de seguretat privada treballant per assegurar els accessos que estaven malmesos.
Els agents han intensificat la seva presència i vigilància a la zona, i de matinada han observat que a l’interior de l’immoble hi havia una persona. Després d’aconseguir que aquesta persona abandonés l’habitatge, ha estat investigada com a presumpte autor d’un intent d’ocupació.
En el darrer any, la Policia Local ha pogut evitar 24 ocupacions il·legals gràcies a la col·laboració ciutadana.