Localitzen sa i estalvi en Pol, el noi desaparegut a la Bisbal del Penedès

El noi ja és amb la família i es posa fi a un malson que ha durat dos dies

17 de setembre de 2026 a les 07:30h
Actualitzat: 17 de setembre de 2026 a les 07:31h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Pol Jiménez, l'adolescent de 17 anys que va desaparèixer la matinada de dimarts a la Bisbal del Penedès ha estat finalment localitzat sa i estalvi i ja és amb la seva família, que ha posat fi a un autèntic malson.

Sembla que la localització es va produir ahir a la nit. La família ho ha comunicat a través de les xarxes socials, explicant que en Pol ja és amb ells, tot i que no han transcendit les circumstàncies de la localització.

PROBLEMES D'ADOLESCÈNCIA

Segons va explicar-nos el seu progenitor, en Pol, que cursa primer de batxillerat, està passant per uns moments anímicament complicats. Dilluns a la nit va anar ahir a dormir a l'hora habitual i la matinada de dimarts, cap a les dues, van trobar-ne el llit buit i la porta de l'habitatge oberta.

En Pol va marxar de casa, suposadament, sense el telèfon mòbil, sense diners ni cap mena de documentació, la qual cosa va dificultar la seva recerca.

Ahir dimecres es va organitzar una batuda amb amics i veïns a la Bisbal del Penedès, amb punt de trobada al local social del Priorat de la Bisbal. També s’havia demanat col·laboració a tota la comarca, ja que el jove té vincles tant amb la Bisbal com amb el Vendrell.

 

 

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual Garsaball
Veure biografia
El més llegit