Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
El pavelló esportiu de Pins Vens 2 ha completat recentment la substitució de 250 metres quadrats del seu parquet, una actuació que s’ha estès durant dues setmanes i que ha conclòs amb el repintat de les línies corresponents a les zones de joc.
Aquesta intervenció ha estat possible gràcies a un finançament públic de 70.000 euros aportats pel Consell Català de l’Esport, fet que assegura als esportistes disposar d’una instal·lació en òptimes condicions per encarar la propera temporada.
Cal destacar també que aquest mateix any 2026 s’ha instal·lat un marcador nou al pavelló Pins Vens 2, amb el qual es tanca el procés iniciat amb la renovació del marcador a la pista Pins Vens 1.
Manteniment i millores futures al complex esportiu
La regidoria d’Esports manté l’impuls en el manteniment i actualització d’aquesta infraestructura clau. En aquest sentit, els propers projectes se centren en la substitució integral de la coberta del pavelló 1, amb un pressupost aproximat de 245.000 euros, així com en la renovació del paviment amb terratzo a aquesta mateixa pista, valorada en uns 140.000 euros. Ambdues actuacions comptaran també amb subvencions provinents del Consell Català de l’Esport.
Aquestes obres estan previstes per al 2028, ja que prèviament caldrà completar tot el procediment administratiu necessari: redacció dels projectes tècnics, tramitació del concurs públic, aprovacions inicials i definitives i període d’exposició pública abans de licitar els treballs. El període escollit per dur a terme les obres serà durant l’estiu, per tal d’afectar mínimament l’activitat esportiva habitual.
Daniel Martínez Berdala: "el canvi del parquet era necessari i s’afegeix a la renovació dels marcadors"
Daniel Martínez Berdala, regidor d’Esports, assenyala que "el canvi del parquet era necessari i s’afegeix a la renovació dels marcadors de les dues pistes del pavelló de Pins Vens". A més afegeix que "continuem treballant en la millora de les instal·lacions esportives municipals perquè la ciutadania pugui practicar l’esport en condicions òptimes".
Nous projectes i reformes previstes a Sitges
L’Ajuntament està implicat en diversos plans destinats tant a crear noves infraestructures com a rehabilitar espais existents. Entre aquestes iniciatives destaca el projecte per construir un camp d’hoquei herba, sobre el qual des de la regidoria d’Esports es pretén tenir redactat el projecte durant aquest mateix any 2026.
D’altra banda, l’estiu vinent començaran les obres per renovar el pati exterior de l’Escola Miquel Utrillo, una reforma orientada a renaturalitzar l’espai incorporant més vegetació i cobrir tres pistes destinades principalment a bàsquet.
Ampliacions previstes a Pins Vens
A més, està planificada una ampliació significativa dins la zona esportiva de Pins Vens: es preveu construir un nou camp de futbol que formarà part d’una operació urbanística més àmplia destinada també a generar pistes addicionals per entrenaments altres disciplines esportives. Aquest projecte inclou mesures per resoldre qüestions relacionades amb la circulació viària i aparcament dins aquesta àrea.