Ahir, a la botiga de Santa Anna, ubicada a la Sala La Fusteria, es va fer el sorteig per poder pujar al balcó de l'Ajuntament del Vendrell per la Festa Major.
Per al 26 de juliol, els guanyadors han estat Marissa Palau Llach i Alex Montaraz Jiménez; i per al 27 de juliol, Marta Mas Provencio i Fc. Javier Fernández Pérez.
Des de l'Ajuntament del Vendrell es posaran en contacte amb les persones guanyadores per confirmar l'assistència al balcó, que hi podran accedir amb un acompanyant. En el cas de no poder assistir-hi, es contactarà amb les butlletes reserves que es van extreure en el mateix moment de fer el sorteig.
Més informació sobre el procés participatiu: https://www.elvendrell.net/processos-participatius/per-festa-major-puja-al-balco