La Festa del Tobogan Aquàtic arriba aquest dissabte, 19 de juliol, a l’Espai Jove de Sitges. Aquest esdeveniment, previst per dissabte passat, es va ajornar a causa de la previsió de pluja intensa. La iniciativa és fruit del treball fet pel V Consell d’Adolescents de Sitges durant el curs 2024-2025 per impulsar el projecte d’activitats aquàtiques per a adolescents durant l’estiu.
Joves i infants (a partir de 6 anys) podran lliscar i remullar-se gràcies a un tobogan d’aigua de 40 metres, que funcionarà d’11 a 17 hores. Els participants podran gaudir d’una estona refrescant plena de diversió. L’activitat serà gratuïta i els únics requisits seran portar banyador i xancletes.
El projecte es fa realitat perquè, com a novetat, la regidoria de Joventut destina, des d’aquest any, 5.000 euros al Consell d’Adolescents per tirar endavant les propostes que planifiqui aquest òrgan de participació.
FESTA DEL TOBOGAN AQUÀTIC
- 19 de juliol
- Espai Jove (exterior)
- D’11 a 17 h – joves i infants (a partir de 6 anys)