El comerç de Calafell torna a celebrar la jornada de compres del Black Friday

Descomptes especials i grans oportunitats des d’aquest divendres i fins diumenge

28 de novembre de 2024 a les 18:54h

El comerç de Calafell se suma a partir d’aquest divendres 29 de novembre, i fins diumenge 1 de desembre, a la jornada de compres del Black Friday. La major part dels establiments del municipi se sumaran a la iniciativa, com en els anys anteriors, tot oferint descomptes especials i grans oportunitats durant els tres dies del cap de setmana.

L’objectiu del Black Friday és incentivar les vendes a base d’ofertes irresistibles o grans promocions en productes concrets i altament atractius. Cada botiga decidirà, d’acord amb la seva pròpia lògica comercial, quins productes ofereix i amb quins descomptes, que seran realment extraordinaris. Els productes rebaixats estaran ben visibles als aparadors.

Organitzen la campanya la regidoria de Comerç de l’Ajuntament i les associacions de comerciants Fòrum Calafell i de Segur de Calafell. La idea és continuar aprofitant totes les oportunitats per dinamitzar el comerç local de proximitat, que és una de les principals fonts d’activitat econòmica del nostre municipi.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit