Convocatòria oberta per participar a la 56a Cantada de Caramelles de Vilafranca del Penedès

L’Ajuntament de Vilafranca convida colles i grups a inscriure’s per a l’acte tradicional del 10 d’abril a la plaça de Sant Joan

17 de març de 2026 a les 19:31h

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès ha anunciat l’obertura de la convocatòria per formar part de la 56a edició de la Cantada de Caramelles, que se celebrarà el proper divendres 10 d’abril a les 18:30 hores a la plaça de Sant Joan. Aquest esdeveniment, una cita emblemàtica en el calendari cultural local, combinarà elements tradicionals amb propostes actuals, oferint un repertori que inclou caramelles populars, adaptacions modernes i peces amb temàtiques pròpies del territori.

Procés d’inscripció i terminis

Les colles o conjunts interessats a participar-hi han d’enviar un correu electrònic a l’adreça cultura@vilafranca.org, indicant el nom del grup, dades de contacte i una estimació aproximada del nombre de participants. El termini màxim per formalitzar la inscripció és el dijous 26 de març.

Ubicació alternativa en cas d’intempèrie

En cas que les condicions meteorològiques no permetin dur a terme l’activitat a l’aire lliure, aquesta es traslladarà a l’Auditori Montserrat Junyent situat dins l’Ateneu Municipal.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit