El concert benèfic 'La Simfonia dels Herois' inaugura la Temporada 1r semestre 2026 a l’Auditori Pau Casals del Vendrell

La banda DORIGEN i els convidats especials protagonitzen un esdeveniment solidari per impulsar la recerca en tumors cerebrals

17 de febrer de 2026 a les 14:19h

El dissabte 21 de febrer, a les 20 h, l’Auditori Pau Casals serà escenari d’una proposta musical amb un fort compromís social. La programació de la Temporada 1r semestre 2026 arrenca amb La Simfonia dels Herois, una iniciativa benèfica que busca reconèixer la lluita dels pacients operats de tumors cerebrals, així com fomentar la visibilitat i finançament per a la recerca.

Lideratge i implicació del Dr. Andreu Gabarrós Canals

Aquesta acció està impulsada pel Dr. Andreu Gabarrós Canals, cap del Servei de Neurocirurgia de l’Hospital Universitari de Bellvitge, qui també forma part del grup de rock DORIGEN. El doctor ha explicat que el concert pretén ser un homenatge a “l’esforç de superació dels pacients intervinguts d’un tumor cerebral” i, alhora, una plataforma per obtenir recursos destinats a la investigació mèdica.

Col·laboracions destacades i format musical variat

A més del grup DORIGEN, l’actuació comptarà amb la participació especial d’artistes reconeguts com Pemi Rovirosa i David Palau, entre altres convidats. També s’incorporaran l’Orquestra ARS MÈDICA del Col·legi de Metges i el Cor Gregal dels Lluïsos de Gràcia, configurant així una experiència única que combina diferents estils musicals en suport a una causa solidària.

Detalls pràctics i destí dels fons recaptats

L’entrada té un preu únic de 10 €, i tota la recaptació anirà destinada íntegrament a la Fundació IDIBELL, entitat dedicada a avançar en el tractament contra els tumors cerebrals.

Les entrades estan numerades i es poden adquirir al web oficial www.temporada.cat, així com mitjançant l’aplicació mòbil Temporada, disponible per descarregar des de Community by Goil. També és possible comprar-les presencialment tots els divendres no festius, en horari de 10 h a 13 h, o bé directament a taquilla una hora abans del concert sempre que hi hagi disponibilitat d’aforament.

Més informació i contacte

Per consultes o aclariments addicionals es pot trucar al telèfon 689 26 97 67 o enviar un correu electrònic a hola@temporada.cat.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit