Els Mossos d'Esquadra han desplegat un nou operatiu Kanpai a diversos municipis de la Regió Policial Camp de Tarragona. En el cas del Vendrell, han estat 4 les persones detingudes i 69 les identificades.
De les 4 detencions, una ha estat per un presumpte delicte de robatori amb força, una altra per un presumpte delicte contra la salut pública, una tercera per un delicte de danys i una quarta per un presumpte trencament de condemna.
Les 69 persones identificades acumulen un total de 223 antecedents policials. En el marc de l’operatiu també es van tramitar 11 denúncies administratives per tinença o consum de substàncies estupefaents i una altra per falta de respecte als agents de l’autoritat. A més, el Cos Nacional de Policia va efectuar una citació per una presumpta infracció de la normativa d’estrangeria i es va realitzar una citació judicial.
El dispositiu també va incloure la inspecció d’establiments, amb la participació d’Inspecció de Treball. En un dels locals inspeccionats es van detectar infraccions administratives relacionades amb la manca de documentació corresponent a l’activitat i a la terrassa.
L’operatiu va comptar també amb la participació de la Policia Local del Vendrell, a través de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USP), el Cos Nacional de Policia i Inspecció de Treball, en l’àmbit de les seves respectives competències.
L’alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, ha destacat que aquest tipus d’operatius formen part del model de seguretat que està impulsant l’Ajuntament, basat a "incrementar la coordinació i el treball conjunt entre els diferents cossos policials".
Per la seva banda, el regidor de Seguretat Ciutadana, Christian Soriano, ha remarcat que "amb operatius com aquest posem fil a l’agulla en aquells punts calents del municipi", amb l’objectiu d'"actuar davant de situacions de delinqüència o criminalitat i, alhora, prevenir que aquestes conductes s’acabin produint".
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
