Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

El millor bàsquet català arriba a Vilafranca del Penedès amb els torneigs de Seleccions Territorials

Avatar photo
Les demarcacions de Girona, Lleida, Tarragona, Catalunya Central i Barcelona enviaran a les seves seleccions infantils i cadets

Aquest cap de setmana Vilafranca acollirà una nova jornada de competicions de bàsquet. La Ciutat del Bàsquet Català 2025 serà l’escenari dels torneigs Seleccions Territorials de categoria infantils i cadets que es disputaran diumenge 27 d’abril.

Al matí, de 9 a 15h, es podran seguir els diferents partits de 8 seleccions masculines i 8 femenines de categoria infantil de les demarcacions de Girona, Lleida, Tarragona, Catalunya Central i Barcelona. A la tarda, a partir de les 16h i fins a les 21h, competiran les territorials de categoria cadet de 6 seleccions masculines i 6 de femenines de les demarcacions de Tarragona, Lleida, Girona i Barcelona.

Els partits es jugaran a les instal·lacions del Pavelló de la Gamba i del Pavelló Nou.

D’altra banda, el dijous 1 de maig, en horari de 9 a 15h, es disputarà també a Vilafranca el campionat de Catalunya de 3×3.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
policia nacional nit

Desarticulada una xarxa que difonia imatges íntimes de dones a través de canals de missatgeria

Notícies relacionades