Quatre balls de la Festa Major de Vilafranca, l’Àliga, els Panderos, els Pastorets i els Malcasats, fan una crida per incorporar nous membres per a la pròxima Festa Major.
El Ball de l’Àliga busca tres persones, que han de ser majors de 18 anys i s’han d’adreçar a una de les sessions de convocatòria previstes que tindran lloc divendres 31 de gener, a les 19.45 h, i dissabte 1 de febrer, a les 18 h, a la plaça del Vall del Castell.
El Ball de Panderos busca cinc persones, concretament tres balladores i dos balladors. Les persones interessades han de ser majors de 18 anys i s’han d’adreçar presencialment a la convocatòria que tindrà lloc dissabte 1 de febrer, a les 20.30, a La Gueralda-Casal Popular de Vilafranca (C/ Sant Raimon de Penyafort, 7).
El Ball de Pastorets busca dues noies i un noi majors de 18 anys per incorporar-se al ball. La convocatòria és per al proper dissabte 8 de febrer a La Gueralda-Casal Popular de Vilafranca (c/ Sant Raimon de Penyafort, 7).
Finalment, el Ball de Malcasats busca quatre persones per integrar-se al grup, concretament dues actrius i dos actors. Les persones interessades han de ser majors de 18 anys i enviar un missatge a [email protected].