Divendres, 24 de gener de 2025
És notícia

Vilafranca amplia el termini per participar en el II concurs de dibuix infantil per crear l’Estampeta de Sant Fèlix 2023

Avatar photo

Els infants que ho desitgin, poden lliurar els seus dibuixos fins al 12 d’agost al local dels Administradors, durant els dissabtes de mercat

Els administradors i les administradores Anna Benach, Laura Cabezas, Oriol Bertran, Laura Bages i Jacques Planas han anunciat que amplien el termini per participar en el II concurs de dibuix infantil per crear l’Estampeta de Sant Fèlix 2023.

Els infants que ho desitgin, poden lliurar els seus dibuixos fins al 12 d’agost al local dels Administradors, durant els dissabtes de mercat. També es poden entregar a la Merceria Puig, a Ca la Madrona i a l’Estanc Solsona.

 

Concurs de dibuix Estampeta de Sant Fèlix 2023
Es tracta d’un concurs de dibuix, de tècnica totalment lliure, obert als infants d’entre 6 i 12 anys. Els i les participants hauran de presentar un sobre tancat amb un pseudònim escrit. Dins del sobre hi ha d’haver:
• El dibuix, en un full DIN-A 4 vertical i de color blanc. El revers del dibuix signat amb el mateix pseudònim que el sobre.
• Un full amb el nom i cognoms de l’infant, un telèfon i correu electrònic de contacte.

El jurat, format pels administradors i l’organització del Firart, escollirà el dibuix guanyador. La decisió es farà pública el dijous 17 d’agost, primer dia de la Capta, a la tarda. Els premis són un lot de marxandatge de la Festa Major 2023 i l’accés al balcó el dia 1 de setembre per veure l’exhibició dels balls de la Festa Major dels Petits acompanyat/da d’un adult (pare, mare o tutor/a).

 

Els dibuixos presentats i l’estampeta guanyadora s’exposaran a l’aparador de la Fundació Amàlia Soler (C/Santa Maria, 5) l’última quinzena del mes d’agost.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Més de mig milió de ciutadans de l’Àrea Metropolitana de Barcelona viuen en zones molt vulnerables a la calor

Notícia següent

Francisco Romero: “Hem de vincular les experiències del món del vi a l’oferta comercial”

Notícies relacionades