Dissabte, 26 d'abril de 2025
És notícia

El Vendrell es reuneix amb el sector turístic i comercial

Avatar photo
L’objectiu és treballar en els principals eixos de l’estratègia turística

Aquest matí, la regidora de Cultura i Turisme, Silvia Vaquero, s’ha reunit amb les direccions dels sectors de l’allotjament turístic i del comerç al Vendrell a l’Oficina de Turisme de Coma-ruga.  

En concret, a la trobada hi ha participat els directors i directores dels hotels Le Meridien Ra, Hotel 4R Europe, Hotel Natura Park, Hotel Balneari Coma-ruga, així com de l’Alberg Santa Maria del  Mar; representants de les empreses Rosamar serveis immobiliaris i Gesthouse així com del CIT Comerç del Vendrell.  

En aquesta reunió s’han tractat temes diversos com la pròxima constitució del Consell Municipal  de Turisme, la nova campanya turística del municipi del Vendrell i també les pròximes temporades  de Setmana Santa i d’estiu.  

Tal com ha explicat la regidora “avui hem convocat el sector dels allotjaments i comerç local que  formaran part del Consell Municipal de Turisme, hem compartit la visió del municipi, les  potencialitats que tenim i totes les experiències que oferim als visitants en totes les etapes de la  vida per diversificar i desestacionalitzar la demanda”.  

En paraules de la regidora, “Natura, cultura i sostenibilitat són els tres eixos que vertebren el  turisme al Vendrell. El Vendrell té molt per oferir i necessita comptar amb tots els actors turístics  per seguir-lo potenciant”, ha conclòs.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Parets amplia l’aparcament de l’avinguda de la Pedra del Diable

Notícia següent

Castelldefels reprèn la iniciativa “L’alcalde al teu barri”

Notícies relacionades