Dilluns, 19 de maig de 2025
És notícia

Sorpresa dels Mossos en aturar un vehicle que circulava a gran velocitat pel Vendrell

Avatar photo
Els Mossos d’Esquadra també intervenen tres bosses amb marihuana i prop de 600 euros en efectiu

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 28 anys per transportar nou embolcalls de cocaïna amagats sota el seient del vehicle al Vendrell. Els fets van tenir lloc aquest dilluns a dos quarts de vuit del vespre, quan agents de paisà van veure un vehicle que circulava a gran velocitat, després de saltar-se un estop al carrer de l’Abadessa.

Els agents van seguir-lo amb els senyals lluminosos del vehicle, però l’individu va continuar i va incorporar-se a l’N-340, on, finalment, va ser interceptat. Durant l’escorcoll, es va localitzar una caixa negra imantada amb vuit embolcalls de cocaïna sota el seient del conductor i un novè a la part del fre de mà. A més, també es van intervenir tres bosses amb marihuana i prop de 600 euros en efectiu.

Segons fonts policials, el detingut passarà en les pròximes hores davant del jutjat en funcions de guàrdia del Vendrell, acusat d’un delicte contra la salut pública.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Torna el cicle d’activitats “Primavera al Cementiri General de Reus”

Notícia següent

Ptazeta i els Azucarillo Kings, caps de cartell de la 3a edició del Pride Costa Brava

Notícies relacionades