Sant Sadurní intensifica la presència policial davant el repunt de robatoris

06 de febrer de 2023 a les 17:25h

En les últimes setmanes Sant Sadurní d’Anoia està registrant una sèrie de robatoris, alguns amb intimidació i violència, a diversos comerços del municipi i també a domicilis. Davant d’aquest increment puntual de l’activitat delictiva es va reforçar la vigilància policial, tant durant el dia com a la nit, de la Policia Local i Mossos d’Esquadra. Alguns dels presumptes autors d’aquests furts i robatoris ja han estat detinguts i posats a disposició judicial.

Des de l’Ajuntament, l’equip de govern fa una crida a la calma i la tranquil·litat i assegura a la ciutadania que s’estan posant tots els mitjans i recursos per fer front a aquesta situació, alhora que agraeix la col·laboració dels veïns i veïnes, fonamental en la tasca policial i de seguretat davant aquest tipus de casos.

L’alcalde Ton Amat i el regidor de Governació, Pere Vernet, han mantingut avui una reunió amb el cap de la Policia Local, Jose Luis Delgado, i Eduard Barca, sotsinpector de la comissaria de Mossos d’Esquadra a Sant Sadurní, per fer seguiment i valorar els darrers episodis delictius al municipi.

Els responsables dels cossos de seguretat coincideixen en el fet que no hi ha un greu problema de seguretat ciutadana sinó que es tracta d’un patró habitual de la pràctica delictiva, que concentra la seva actuació en una mateixa zona geogràfica i en un breu termini de temps, i intenta després desplaçar-se a una altra demarcació.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit