Ahir a la tarda, als Cellers Avgvstvs Forvm, va tenir lloc l’acte de presentació de la nova marca turística ‘El Vendrell en clau de Sol’ en el qual es va comptar amb la presència d’empreses del sector.
La nova marca turística neix del projecte Next Generation per promoure un turisme de qualitat, sostenible i amb una oferta diversa i singular.
En aquest sentit, l’alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, va explicar que “aquesta nova marca serà la línia de les campanyes de promoció turística i de municipi que es faran d’ara endavant amb la col·laboració de les empreses del sector, per anar tots a l’una en el desenvolupament d’aquest projecte de turisme sostenible i de qualitat, amb una diversificació de l’oferta per a la desestacionalització i posant en valor els nostres trets diferencials”.
La regidora de Platges, Marta Tobella, va aprofitar l’acte per avançar que dins d’aquest projecte per a un turisme sostenible i de qualitat “aviat ja es podran veure algunes novetats com la recuperació de la Bandera Blava, l’execució d’actuacions del pla de gestió de conservació del litoral, un nou format de la fira Turismar, una nova licitació dels usos a les platges per donar uns millors serveis, la remodelació del Riuet de Coma-ruga i la posada en funcionament del nou Tabaris”.
I la regidora de Turisme, Silvia Vaquero, va destacar que “el Vendrell ha fet un pas endavant amb aquesta nova marca per donar a conèixer tota la nostra oferta turística, que principalment són la cultura i la natura en clau sostenible i accessible. I a partir d’avui Turisme del Vendrell treballarà en clau de sol per posicionar-nos com a destí cultural, natural i de salut”.
La marca turística ‘El Vendrell en clau de Sol’ també va acompanyada d’una nova línia gràfica que actualitza tota la iconografia d’aquelles imatges que representen el Vendrell.