Detenen un home per l'homicidi de la seva parella a la Bisbal del Penedès

27 d'abril de 2021 a les 08:21h

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial Camp de Tarragona van detenir ahir un home de 37 anys, de nacionalitat espanyola i veí de la Bisbal del Penedès (Baix Penedès) com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi.

Els fets es van produir sobre les cinc de la tarda. Els mossos van ser requerits per adreçar-se a un domicili de la Bisbal del Penedès on una dona havia patit lesions per cremades.

En arribar al lloc, els agents van localitzar la víctima, una dona de 50 anys, i la seva parella a la casa. Ella va ser traslladada a l’hospital on va morir poques hores després.

Els mossos van detenir l’home com presumpte autor de l’homicidi de la seva parella. El cas està sota secret de les actuacions.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit