Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

Apunyala un home a Bellvei per acusar-lo de pederasta

Avatar photo

Un home de 49 anys ha apunyalat a un altre perquè aquest li havia dit que era un pederasta. L’agressor està a la presó preventiva des de 2021 i s’espera que el seu judici sigui el 23 de febrer,

L’atac va succeir a la plaça Santa Anna, de Bellvei. L’agressor estava amb un amic i va acostar-se a la víctima. Li va recriminar que anés dient que ell era un pederasta, a la vegada que va intentar colpejar-lo, encara que va poder esquivar els cops, mentre li deia: “Tu que vas dient de mi? Et mataré”.

Llavors l’acusat va anar al seu cotxe i va agafar un ganivet de 20 centímetres i va tractar d’apunyalar a la víctima en diverses ocasions, fins que finalment li va clavar el ganivet en el pulmó. Aquestes lesions greus van trigar al voltant de 30 dies a sanar.

Ara, la Fiscalia de la Secció Segona de l’Audiència de Tarragona demana set anys de presó per l’agressor. També li reclama 2.000 euros en concepte de responsabilitat civil per les lesions causades i 1.800 per les seqüeles derivades d’aquestes.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

UGT i CCOO s’adhereixen a la Plataforma per una banca digna per a la Gent Gran

Notícia següent

El Pla Educatiu d’Entorn per a famílies de Vila-seca acosta el Seguici als infants

Notícies relacionades