El Consorci d’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ha posat en marxa les darreres setmanes el nou Portal de ciutadania del servei d’eNOTUM amb l’objectiu de disposar d’una plataforma més accessible i usable per a la consulta de totes les comunicacions i notificacions electròniques que envia l’Ajuntament i que van destinades a la ciutadania, personal del consistori, entitats i empreses.
Els canvis més significatius són un disseny i un ús del llenguatge més planer i senzill per millorar la comunicació amb la ciutadania; i la millora que suposa la transició cap a un portal únic de notificacions i comunicacions electròniques per a les administracions catalanes adherides al servei eNOTUM. D’aquesta manera, accedint-hi prèvia identificació, els usuaris poden consultar tant les notificacions i comunicacions de l’Ajuntament de Sant Sadurní com les que rebin d’altres administracions.
L’Ajuntament de Sant Sadurní treballa des de març de 2021 en la transformació per esdevenir Administració electrònica, reconeixent els drets dels ciutadans arran de la normativa que regula l’ús dels mitjans electrònics, la transparència, l’accés a la informació pública i el bon govern, així com en la supressió del paper i la digitalització interna de tots els procediments administratius i tràmits, que es poden consultar en aquest Catàleg de Tràmits, la major part dels quals ja es poden fer telemàticament.