L’Ajuntament de Calafell ha ampliat els seus canals a les xarxes socials, amb la seva entrada a Instagram i a TikTok. Amb aquesta incorporació, els serveis municipals de comunicació volen millorar la informació que emeten per a la ciutadania, per noves vies. També aposten per nous formats, ja que tant el compte d’Instagram com el de TikTok oferiran alguns continguts propis i diferenciats dels que es publiquen a altres xarxes com Facebook.
Per accedir a les noves xarxes només cal escriure “Ajuntament de Calafell” o @ajuntamentdecalafell, al cercador de les respectives aplicacions.
L’alcalde de Calafell, Ramon Ferré, explica que “ens posem al dia en una assignatura pendent que teníem”. Afegeix: “Hem treballat molt amb el Facebook de l’Ajuntament, que ha esdevingut el principal mitjà de comunicació de la ciutadania calafellenca. Són prop de 17.000 seguidors i va ser una eina informativa clau a Calafell durant la pandèmia: només durant el primer estat d’alarma s’hi van publicar més de 500 notícies sobre la covid”.
Ferré diu també: “Ara és hora d’obrir altres vies per arribar a tota la població i als seus diferents segments d’edat, ja que aquest darrer criteri és clau en diferents xarxes socials”.