La Filadora protagonitzaran el segon concert del Música a la Vila al Vendrell

El cicle Música a la Vila és gratuït

12 d'agost de 2024 a les 11:19h

Aquest proper dimecres dia 14 d’agost arriba el segon concert de la 35a edició del ‘Música a la Vila’, el certamen de música tradicional que torna cada estiu al Vendrell.

Serà amb el grup La Filadora, que ens oferiran ‘Primfila i se'n va”, un concert xerrada en el qual, prenent la figura de la dona com a eix central, ens apropem a les diferents cançons que formen part del teixit de la música tradicional catalana. 

Com ens han arribat i en quins entorns i qui els cantava? Quins espais ocupaven i ocupen les dones i quins els homes? Què en sabem de cadascun? A partir de l’anàlisi líric i algunes reinterpretacions proposem reflexionar al voltant de les històries que s’hi expliquen, les realitats, i com ens han arribat.

El cicle Música a la Vila és gratuït, i totes les sessions són a les 22h, a la plaça del Tívoli.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit