Divendres, 16 de maig de 2025
És notícia

Enxampat a 180 km/h, drogat i amb un bebè al cotxe per l’AP-7

Avatar photo

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home després d’enxampar-lo a 180 km/h per l’AP-7, sense carnet, drogat i amb un bebè al cotxe. 

Segons ha informat la policia catalana, els fets van succeir durant la matinada de dilluns a l’autopista al seu pas pel Vendrell. Cap a les dues de la matinada, una patrulla va ser avançada per un vehicle, conduït per un home, que circulava a alta velocitat.

La patrulla va situar-se al costat del cotxe i va fer senyals lluminosos al conductor perquè agafés la següent sortida i els seguís. Amb el cotxe policial al davant, els agents van començar a veure moviments estranys dins del cotxe, i un cop van sortir de la via, ja a Gelida, van comprovar que ara la conductora era una dona i que s’havien intercanviat els llocs amb el conductor. 

El conductor va donar positiu en un test de drogues i els agents van comprovar que no tenia carnet. A més, al vehicle hi viatjava també un nadó. Per aquests motius, l’home va quedar detingut.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

En marxa un operatiu dels Mossos contra una organització italiana establerta a Catalunya vinculada al tràfic de drogues

Notícia següent

La Casa d’Aragó de Blanes celebra el seu 20è aniversari amb una Missa Baturra en honor a la Verge del Pilar

Notícies relacionades