Robatori durant la rua de Carnaval: Saquejats 21 trasters al Vendrell

Els Mossos d'Esquadra han iniciat una investigació per aclarir els fets i identificar els responsables

03 de març de 2025 a les 08:19h

La celebració de la rua de Carnaval al Vendrell, que va atraure una gran quantitat de persones, va ser escenari d'un robatori que ha deixat els veïns preocupats.

Aquest divendres a la nit, mentre les carrosses desfilaven per l'avinguda del Tancat de la Plana, un grup de lladres va aprofitar la multitud per accedir a un edifici i saquejar diversos trasters. Els fets van ocórrer entre les deu de la nit i les primeres hores del dissabte.

Segons informacions del Diari de Tarragona, els delinqüents van forçar la porta contraincendis amb una palanca per entrar a l'edifici. Un cop dins, van obrir un total de 21 trasters, utilitzant la mateixa tècnica per forçar els panys.

Els Mossos d'Esquadra han iniciat una investigació per aclarir els fets i identificar els responsables, tot esperant que els veïns presentin les denúncies corresponents.

Sobre l'autor
Maria Lorenzo foto
Maria Lorenzo Miró
Veure biografia
El més llegit